وام مسکن در سال 1401

 

 

بودجه اختصاصی به وام مسکن

با افزایش روزانۀ تورم، داشتن مسکن به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده و برخی از افراد قِید خرید آن را زده‌اند. البته که باید قبول کنیم واقعا خرید خانه سخت شده و اگر قصد داشتنِ خانه دارید، باید خیلی هوشمندانه تمام پازل‌ها را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید به این هدف مهم دست پیدا کنید.

دریافت وام مسکن یکی از راه‌هایی است که با وجود پیچیدگی‌های زیاد، یک راهِ کمکی برای شماست. آقای سید محسن فاضلیان، عضو هیات مدیره بانک مسکن و معاون امور اعتباری آن در 9 آذر 1401  گفته‌اند که  در 8 ماه گذشته، 85 هزار و 330 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

امسال برای کمک به ازدواج دختران و پسران، تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان 17 هزار فقره تا پایان آبان ماه برای متقاضیان تعلق گرفته است. جناب آقای سید محسن فاضلیان، سهم بانک مسکن از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را سه هزار و 558 میلیارد تومان ذکر کرده است.

بخش خبری بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی بیان می‌کند:

ازدواج و داشتن خانه، معضل بزرگی است که باعث شده خیلی از جوانان از ازدواج فراری شوند یا حتی خیلی از زندگی‌ها به طلاق منجر شود. برخی از افراد خانه‌ای را از شخص دیگری به همراهِ امتیاز وامِ آن خریداری می‌کنند. بعضی از ملک‌ها قابلیت فروش به دیگری ندارند و ممکن است شما به‌دلیل عدم آگاهی از مشکلات حقوقی دچار ضرر و زیان مالی شوید. بنابراین قبل از خرید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید. یا اگر در این زمینه، دچار مشکل شده‌اید، آرامش خود را حفظ کرده و سپس همراه با وکیل ملکی باتجربه به پیگیری پرونده بپردازید.

نظر بدهید

× چطوری می‌تونم بهتون کمک کنم؟