دعاوی و شکایات ملکی

دپارتمان دعاوی و شکایات ملکی


اکثر ایرنیان سرمایه گذری در حوزه املاک را مطمین ترین نوع سرمایه گذاری می دانند که این موضوع باعث شده است بخش عمده ای از سرمایه کشور در این حوزه فعال باشد از سوی دیگر با توجه به میزان معاملات روزانه در این بخش و از طرف دیگر اهمیت آن باعث گردیده است که بسیاری از دعاوی مطروحه در محاکم حقوقی و کیفری بطور مستقیم با این حوزه مرتبط باشد تمامی این موارد در کنار قوانین قدیمی و پیچیده باعث گردیده است که بخش بسیار کوچکی از وکلای دادگستری تبحر و تخصص لازم را در دعاوی ملکی داشته باشند زیرا تخصص در این بخش مستلزم سالها وکالت اختصاصی در محاکم کشور می باشد با عنایت به انچه از نظر شما گذشت بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی متشکل از جمعی از وکلای توانمند دادگستری با سرپرستی وکیل مجید علیمردانی است که به‌طور اختصاصی در دعاوی قضایی مرتبط با املاک و مستغلات، وکالت می‌نمایند و این فعالیت تخصصی حرفه‌ای در حوزه حقوقی خاص در کنار ویژگی‌هایی همچون نفوذناپذیری، قاطعیت وکلای همکار موجبات توسعه روزافزون و پیشرفت دعاوی موکلین را فراهم آورده است.

علاوه بر آنچه گذشت این بنیاد حقوقی تلاش نموده است که در راستای بهبود عملکرد و آرامش بخشی به موکلین از جدیدترین فن‌آوری‌های روز بهره ببرد. و در این مسیر با همکاری بخش “داده‌ورزی” بنیاد حقوقی علیمردانی و در راستای تسهیل ارتباط با موکلین و وکلای همکار سامانه‌ها و پرتال‌های ویژه‌ای طراحی و در نظر گرفته است. تا موکلین اطلاع دقیق و کافی از پرونده قضایی خود داشته باشند. و از سویی بتوانند در هرلحظه از شبانه‌روز مدارک خود را برای همکاران بنیاد ارسال نمایند.

از دیگر امکانات مجموعه می‌توان به مشاوره آنلاین و برخط به‌موجب سامانه‌های اختصاصی ویژه بنیاد اشاره نمود. که رزرو نوبت را به‌طور آنلاین امکان‌پذیر نموده و افزون بر امکان مشاوره حقوقی به‌طور حضوری، موکلین ارجمند می‌تواند در اقصی نقاط جهان با وکلای مجموعه به‌طور آنلاین و محرمانه در ارتباط باشند و مدارک خود را از طریق سامانه‌های اختصاصی ارسال نمایند.

از دیگر نوآوری‌های بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی برگزاری جلسات شبیه‌سازی‌شده قضایی است که این خدمت با عنوان دادگاه مجازی معرفی‌شده است.

لازم به ذکر است که با هر بار مشاوره قضایی نظریه کتبی با عنوان مکتوبات وکیل ارائه می‌گردد که موکل می‌تواند با توجه به این نظریه اقدامات حقوقی خود را پیش‌بینی نماید. آنچه گذشت تلخیصی از متمایزترین خدمات حقوقی در حوزه وکالت در دعاوی املاک بود که برای اولین بار در کشور ارائه گردیده است. شما می توانید درخواست خود را از طریق فرم های ذیل برای ما ارسال نمایید یا اینکه بطو مستقیم از سامانه رزرو وقت درخواست مشاوره نمایید

× چطوری می‌تونم بهتون کمک کنم؟