چه نیازی به وکیل ملکی آنلاین داریم

چرا وکیل ملکی آنلاین

همه چی آنلاین، وکیل ملکی هم آنلاین؟ این رو دیگه نشنیده بودیم. اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که وکیل ملکی آنلاین یکی از بهترین امکاناتی است که نباید از آن غافل شوید. شما در هر جایی از ایران و خارج از کشور باشید، می‌توانید با بهترین وکیلای ملکی در ارتباط باشید و مشکلات حقوقی مربوط به املاک خود را حل کنید. اگر امکان استفاده از وکیل ملکی آنلاین برای شما وجود نداشت، قطعا محدود به مکان می‌شدید و مجبور بودید اگر داخل ایران بودیدی، فقط از وکلای شهر خود استفاده کنید و اگر خارج از ایران بودید، امکان استفاده از وکلای ایرانی را نداشتید و حتما باید در ایران حضور پیدا می‌کردید. شما با چند کلیک ساده در گوگل می‌توانید آمار بهترین وکلای ملکی را درآورید و با آنها وقت مشاوره رزرو کنید. جذاب نیست؟

البته انتخاب وکیل آنلاین دارای چالش‌هایی است که حتما باید آنها را بشناسید تا بتوانید تصمیم درستی در انتخاب وکیل ملکی بگیرید. وقتی وارد یک وب‌سایت حقوقی می‌شوید، اولین کاری که باید بکنید، مطالعه بخش تماس با ماست. شما ابتدا از بودنِ قانونی یک وکیل اطلاع پیدا کنید تا بتوانید به او اعتماد کنید. قدم بعدی، مشاهده رزومه و حسی است که از تجربه کاربری وب‌سایت می‌گیرید. موضوعات حقوقی مسائل ساده و پیش پا افتاده‌ای نیستند، بلکه پیچیدگی‌های خاصی دارند که اگر به آنها توجه نکنید، وقت و انرژی خود را تلف خواهید

مشاوره در رابطه با وکیل ملکی آنلاین

وکیل ملکی آنلاین چه کمکی به ما می‌کند؟

وکیل ملکی آنلاین کمک می‌کند تا مشکلات حقوقی خود در زمینه اموال غیرمنقول را حل کنید. مشکلات مربوط دعاوی ملکی حقوقی و کیفری از مشکلات رایجی هستند که ممکن است هر کدام از ما روزی با آنها روبه‌رو شویم و نیاز به گرفتن مشاوره از یک وکیل آنلاین باشیم. مشکلات در حوزه ملکی خیلی گسترده هستند. تصرف سه‌گانه (تصرف عدوانی، رفع ممانعت از حق و رفع مزاحمت از حق)، از مشکلات حقوقی رایج در زمینه املاک هستند که وکیل ملکی آنلاین می‌تواند در این زمینه‌ها به شما کمک کند.

وکیل ملکی برای املاک مشاعی

گاهی خرید املاک را به‌صورت گروهی انجام می‌دهید که در حقوق به آنها املاک مشاع گفته می‌شود. ممکن است در فرآیند تفکیک اراضی نیاز به وکیل ملکی آنلاین داشته باشید که راهنمایی‌های لازم را برای شما داشته باشد. املاک مشاعی پیچیدگی‌های جالبی دارد که فقط یک وکیل باتجربه در امور ملکی می‌تواند به شما کمک کند. گاهی یک راهکار کوچک از جانب وکیل می‌تواند گره کور یک پرونده حقوقی را باز کند. پس از همان اول سعی کنید یک وکیل خبره را انتخاب کنید تا بعدها دچار مشکلات نشوید.

وکیل ملکی برای ابطال قرارداد

یکی از موارد دیگری که وکیل ملکی آنلاین می‌تواند به شما کمک کند، ابطال قرارداد است. ممکن است شما قراردادی را امضا کرده باشید که خیلی منصفانه نیست. این لفظ منصفانه باید از نظر قانونی بررسی شود. چون ممکن است یک موضوعی از نظر اخلاقی، منصفانه نباشد، اما خُب قانونی است. وکیل ملکی آنلاین با مشاوره درست و به‌جا می‌تواند این موارد را برای شما شفاف‌سازی کند تا از تصمیمات احساسی دور شوید.

وکیل خوب برای تغییر کاربری اراضی کشاورزی

تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز این روزها خیلی رواج پیدا کرده است. ممکن است نیاز به تغییر کاربری داشته باشید. خُب اینجا نیاز به فردی است که در این زمینه، تجربه کافی داشته باشد تا بتواند در این مسیر به شما کمک کند. اگر خودتان این فرآیند را طی کنید، ممکن است با خطاهای زیادی مواجه شوید که کار را خراب کند. اما وکیل خبره در حوزه امور ملکی کاملا به روند پرونده‌های تغییر کاربری آگاه است. چون تخصص او در این زمینه است.

مشاوره برای حل مشکل جعل سند

موضوع جعل اسناد را شاید حتی در خواب هم نبینید که ممکن است روزی به این مشکل بربخورید. اما این روزها کلاهبرداری‌ها و جعل اسناد به قدری زیاد شده‌اند که ممکن است روح شما خبر نداشته باشد، ولی دچار آن شوید. پس از ایجاد این مشکل، گاهی برخی از افراد فکر می‌کنند که نمی‌توانند این مشکل را حل کنند، اما یک وکیل ملکی خوب می‌تواند راهکارهایی را به او ارائه دهد که بتواند این مشکل را حل کند.

مزایای مشاوره با وکیل ملکی آنلاین

وکیل ملکی آنلاین برای حل مشکلات حقوقی در زمینه املاک مزایای زیادی دارد. اولین مزایای آن، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شماست. شما باید مسافتی را در ترافیک بگذرانید، هزینه کنید تا در محل حاضر شوید. اما با وکیل آنلاین در هر جایی که باشید می‌توانید با اتصال به اینترنت با مشاوران آنلاین حقوقی در ارتباط باشید.

یکی دیگر از مزایای وکیل آنلاین این است که شما می‌توانید با بهترین وکلای ملکی، مشاوره داشته باشید و اگر در شهری هستید که وکلای باتجربه‌ای در زمینه حل مشکلات حقوقی ملکی ندارد، می‌توانید از وکلای باتجربه در شهرهای دیگر استفاده کنید.

چه نیازی به وکیل ملکی آنلاین داریم

وکیل ملکی آنلاین در بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی

بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی برای اولین بار طرحی را در ایران راه‌اندازی کرده که تمامی افراد بتوانند در هر جایی که هستند از خدماتی حرفه‌ای در حوزه وکالت امور ملکی برخوردار باشند. تصور کنید شما مشکل ملکی پیدا کرده‌اید. ضعف اعصاب، نبود تمرکز و عدم اطلاع از قوانین حقوقی باعث ایجاد استرس و اضطراب در شما خواهد شد. مدام با «چه خواهد شد»های زیادی مواجه هستید که کل زندگی شما را مختل می‌کند.

طرح ما از این قرار است که می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یک جلسه آنلاین تصویری مشاوره رزرو کنید. ما در این جلسه آنلاین، یک وکیل از تیم وکلای بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی برای شما اختصاص می‌دهیم تا جزئیات کامل پرونده شما را بررسی کند. تمامی ماده و تبصره‌هایی که ممکن است به شما کمک کند، به‌صورت مکتوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از جلسه مشاوره آنلاین، یک جلسه شبیه‌سازی برای شما ترتیب خواهیم دید. بدین صورت که یک قاضی بازنشسته، وکیل شما و شما به‌عنوان موکل در جلسه شبیه‌سازی دادگاه حضور پیدا خواهید کرد. در این جلسه تمامی احتمالات و گفتمان‌هایی که ممکن است در جلسه واقعی دادگاه اتفاق بیافتد، مطرح می‌شود. زبان بدن، نحوه بیان و تمامی مسائل بررسی خواهد شد. این کار باعث می‌شود که شما با آگاهی کامل در جلسه دادگاه حضور پیدا کنید و میزان موفقیت شما در پرونده، چند برابر شود.

خدمت دیگری که بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی برای شما در نظر گرفته، امکان ارائه خدمات به اکثر شهرهای ایران را دارد. تیم بنیاد حقوقی در اکثر کلان‌شهرها حضور دارند و بنا بر نیاز شما می‌توانیم یکی از افراد تیم را برای شما معرفی کنیم. اگر سوالی در زمینه وکیل ملکی آنلاین و نحوه ارتباط با وکلای ما داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را داشته باشند.

هزینه وکیل ملکی به‌صورت آنلاین

هزینه ثابت و قطعی برای وکیل ملکی به‌صورت آنلاین وجود ندارد و با توجه به پیچیدگی‌ها و جزئیات یک پرونده ملکی ممکن است تعرفه‌ها متفاوت باشند. ممکن است یک پرونده در یک جلسه حل و فصل شود اما پرونده دیگری نیاز به چند جلسه داشته باشد. در اولین جلسه آنلاین تعداد جلسات مشخص می‌شود. برای اطلاعات از هزینه‌ها می‌توانید از سه راه با ما در ارتباط باشید:

  • با ما تماس بگیرید.
  • از طریق چت آنلاین با کارشناس ما گفت‌وگو کنید.
  • از طریق فرم درخواست مشاوره که در انتهای این مطلب وجود دارد، درخواست خود را ارسال کنید تا ما باب شما تماس بگیریم.

سوالات متداول درباره وکیل ملکی آنلاین

هزینه وکیل ملکی آنلاین برحسب نوع پرونده متفاوت است. ممکن یک پرونده خیلی به جلسه‌های زیادی نیاز نداشته باشد و در همان جلسه اول حل شود. اما برای برخی از پرونده نیاز به چندین جلسه وجود دارد. برای اطلاع از نحوه رزرو جلسات می‌توانید با کارشناسان بنیاد حقوقی وکیل علیمردانی تماس بفرمائید تا راهنمایی‌های لازم را داشته باشند.
وکیل ملکی آنلاین می‌تواند در زمینه تمام مشکلات مربوط به امور ملکی به شما کمک کند. مثلا دعاوی سه‌گانه که شامل تصرف عدوانی، ممکانعت از حق و رفع مزاحمت است را می‌تواند حل کند. در مورد املاک مشاعی، جعل اسناد یا ابطال قرارداد نیز می‌توانید راهنمایی‌های خوبی برای شما داشته باشد.

[metform form_id=”6644″]

نظر بدهید

× چطوری می‌تونم بهتون کمک کنم؟